Ska till öken idag..

hheeej!
förlåt för att jag inte blogga igår men mitt schema är fullpropat!
men igår va jag på marknad,köpte 4 iphoneskal för 110,ett smycke och en väska..
men jag ville inte ha väskan hihi så om nån vill köpa den säg bara till :) (lägger upp bild senare)
Sen käka vi kinamat :) gött!
och på fredag ska vi till en marknad till :) då ska jag shoppa loss! tjejer jag lovar att ni ska få iphone skal då! :)
hihihi..
Idag ska vi till en öken.. obligatoriskt (man måste) :( ni som känner mej vet ju att jag hatar o gå..
men det finns en glassbar där så det gör saken lite bättre.. 

(faaaaaaaan det går inta att lägga upp bilder!! men kolla min instagram o följ mej där kommer jag lägga upp massa bilder hoppas jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0