Hanna här!

heeeeej på er alla fannys coooola läsare !
nu ska jag hanna winther gästblogga åt fanny , för hennes internet är cp där i Gran Canaria! Så då tänkte jag att jag kunde va så snäll att jag gör ett inlägg till henne . Fanny håller på att lägga upp en massa bilder på instagram så jag håller på att spara dom så ska ni få lite bilder här nere sen på vad fanny har lagt upp :) Just nu så skypar jag med Fanny , hon berättar att hon nyss dödat en fluga! Så just nu är hon jättestolt att hon dödat en fluga , haha tönt är hon... Och nu har hon visat mig en "jääättecool" cola flaska , men bara " Och jag bryr mig ? "  Nej men , har inte så mycket att skriva faktiskt . Men ni får ha det så bra , puss!
det va dom bilderna fanny laddade upp!
första bilden är på ngn blomma , andra på öknen , tredje på några fanny känner vad vet jag & sista när hon sitter på stranden ! Detta va  allt så heeeejdå!

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson -

GODNATT! :) Hoppas du haft en bra dag ^^

2012-07-11 @ 01:22:07
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0