First day on Gran Canaria

hej sweeeeden!
oppas ni har det bäst hemma.. saknar er grovt!
Idag har det vart lite krongligt med allt men det är löst nu. Sitter i sängen brevid mamma och myser med lite godis hihi! Nu pratar vi med pappsen på skype också!! :)
Jajaj imon måste jag gå upp tidgt ska på möte.. borring! Men det är om olika aktiviteter som man kan åka på och har en jätte bra läkare i min grupp så nu känns det jätte bra. hihi men annars så är det bara massa norskar som man inte fattar ett skit när dom pratar..
ahaah men idag så köpte jag ett par glasögon :) jag tyckte dom va fett fina ni ska få se dom.
Ska lägga upp lite bilder på våran lägenhet också eller jag filmar den nog men inte idag imorggon kanske! :)
tog lite bilder i dag också, men kan tyvär inte ladda upp dom fel på datorn..men ska försöka ladda upp dom imon
jajaj pussohej frånlillamej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0